Scatola di legnu senza fumigazione

A scatula di legnu senza fumigazione, cum'è u so nome implica, ùn hà micca bisognu di fumigazione.U materiale di a scatula di legnu hè fattu di Plywood Trattatu cù alta temperatura è alta pressione.U scopu di i paesi di fumigazione di l'imballaggi di legnu chì fumiganu l'imballaggi di legnu esportati da a Cina includenu i Stati Uniti, u Canada, l'Unione Europea, u Giappone è l'Australia, trà i quali i Stati Uniti è u Canada devenu emette un certificatu ufficiale di fumigazione.U legnu di a scatula di legnu senza fumigazione hè generalmente divisu in pioppi, legnu miscellaneo è pinu.Se l'umidità ùn hè micca liberata cumplettamente prima di u tagliu di legnu, è u cuntenutu di umidità di u bordu hè trà 30-40%, a scatula di lignu utilizata cum'è imballaggio d'esportazione ùn hè micca cumpletu cù u standard di umidità.
Certi requisiti per a fumigazione di legnu solidu è a fumigazione di scatula di lignu:
1. L'imballaggio di legnu ùn deve micca cuntene scorcia.
2. I pacchetti di lignu fumigati sò spediti u più prestu pussibule, è deve esse guardatu separatamente è isolati da altri prudutti di legnu senza trattatu è di legnu.
3. U certificatu di fumigazione hè validu per 21 ghjorni.
4. Dopu avè cunnisciutu l'imballu di e merchenzie, duvete dumandà à l'agente di spedizione se fumigazione hè necessaria ogni volta, è u spaziu pò esse riservatu solu dopu a cunferma.Un altru usu di a scatula di legnu di fumigazione hè a scatula di legnu di fumigazione di vapore.Metudu di cuntrollu specificu: diversi legnu è u pioppo anu u più altu cuntenutu di acqua.
U bordu finitu pò esse seccu naturali per 10-15 ghjorni per risponde à i bisogni di l'acqua (utilizate cun prudenza in l'estiu);Citigroup impurtati è cicuta sò aduttati.
U cuntenutu di l'acqua naturali hè di circa 18-25%;seccu, è u cuntenutu di l'acqua hè cuntrullata à 18-22% dopu à siccà, chì dura circa 5-7 ghjorni.Hà una excelente toleranza climatica è pò adattà à diversi climi duri da a zona tropicale à a zona fridda.
Soddisfa i requisiti di l'ispezione di quarantena di imballaggi per l'esportazione di merce è hè un pruduttu senza ispezione di esportazione.Hè cunnessu da una striscia d'acciaio galvanizatu d'alta resistenza è hà una capacità portante eccellente Carica, prestazioni di compressione, più durable.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2021