A scatula di legnu di fumigazione hè una misura di mantenimentu aduttata per mantene a capitale domestica è evità dannusu

A scatula di legnu di fumigazione hè una misura di mantenimentu aduttata per mantene a capitale domestica è evità e malatie dannosi è e pesti da dannu a capitale forestale di i paesi importatori.
Per quessa, quandu avemu disposti di casi di lignu, a prima scelta hè a fumigazione, è hè ancu una scelta excelente per i pesti.È i nostri casi di legnu di fumigazione ponu esse esportati in i Stati Uniti, Canada, l'Unione Europea, u Giappone è l'Australia, durante i quali i Stati Uniti è u Canada anu bisognu di emette certificati ufficiali di fumigazione di lignu.
In cima di a lista: certificatu di casu di legnu di fumigazione deve esse furnitu.1. Se a fabbrica ùn hè micca situata in a cità portu di l'esportazione, a scatula di legnu di fumigazione deve esse realizata in a fabbrica di scatula di legnu di fumigazione in a cità portu.
Siconda: se a fabbrica hè situata in u portu di l'esportazione, i casi di legnu di fumigazione ponu esse affidati à a nave per a dispusizione.
Terzu: ùn importa micca u tipu di imballaggio di casu di legnu hè utilizatu per e merchenzie esportate in i Stati Uniti è u Canada, u certificatu di u casu di lignu di fumigazione deve esse furnitu, è a cassa di legnu di fumigazione pò esse affidata à l'agente di spedizione per a dispusizione.
Quartu: ci sò e seguenti esigenze per a dispusizione di casi di legnu di fumigazione.I casi di lignu trattati da fumigazione di casse di legnu deve esse spediti u più prestu pussibule è ùn deve esse separati da altri casi di lignu senza trattatu, legnu è legnu.A scatula di fumigazione ùn porta micca corteccia.U periodu di validità di u certificatu di casu di legnu di fumigazione hè di 21 ghjorni.
A funzione più impurtante di a scatula di legnu hè l'anti-corrosione.U so materiale hè principarmenti di legnu, cusì hè inevitabbile chì ci hè un risicu di corrosione durante u trasportu è u almacenamentu.Dunque, l'anti-corrosione hè un sughjettu impurtante di scatuli di lignu.U vechju metudu tramandatu da i tempi antichi hè di applicà l'oliu di tung;O bolle a scatula di lignu cù l'asfaltu, chjappà in una scatula, è spazzola a cola à l'articuli;Pudemu copre l'internu di a scatula di legnu cù film plasticu per furmà un spaziu chjusu per impediscenu l'acqua di piova è i gasi dannosi chì entranu in l'internu di a scatula di lignu è causanu danni à l'articuli.Durante u trasportu, una altra capa hè pavimentata à l'esternu per a prutezzione di doppia capa, perchè ùn ci sarà micca pesciu in a reta.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2021