Ci sò parechji tippi di scatuli di imballaggio senza fumigazione

Ci sò parechji tippi di scatuli di imballaggio senza fumigazione.Da diversi materiali di pruduzzione, ponu esse divisi in scatuli di imballaggio senza fumigazione dura, scatuli di imballaggio senza fumigazione semi-duru è scatuli di imballaggio senza fumigazione soft.
Per esempiu, i scatuli di imballaggio senza fumigazione dura includenu lattine di ferru, latti di latta, buttigli di porcellana, buttigli di vetru, scatuli di legnu artigianali, scatuli di bambù, scatuli d'oru intagliati artighjanali, etc.Scatola di imballaggio senza fumigazione semi dura cù diverse scatuli di cartone;I scatuli d'imballu senza fumigazione soft includenu sacchetti di carta, sacchetti di plastica per l'alimentariu è diversi sacchetti d'estate.
U disignu di scatuli di imballaggio senza fumigazione pò esse cuncepitu cù materiali adattati secondu e diverse esigenze.
U mutivu principalu perchè a scatula di legnu senza fumigazione serà muffa hè chì a scatula di lignu senza fumigazione cuntene acqua.
Causa interna:mutivu internu avemu principarmenti dì chì u cuntenutu di umidità di a scatula di legnu dopu à u trattamentu termale hè sempre relativamente pisanti, chì ùn si ncontra micca u cuntenutu di umidità di u standard d'esportazione, o u cuntenutu di umidità di certi scatuli di legnu hè relativamente pisanti, chì hè ancu u mutivu. perchè altri dicenu chì u muffa sottu a scatula di legnu hè più severa, è u pannellu di scatula di lignu ùn hè micca muffa, chì hè perchè l'umidità lucale hè relativamente pisanti.Cause esterne: in generale, i casi di legnu senza fumigazione ùn saranu micca muffa dopu u trattamentu termale.
Moldy quì si riferisce principalmente à cause esterne.Per esempiu, l'umidità, a staghjoni di a pioggia di prugna o a pioggia esterna portanu à l'umidità eccessiva in i casi di lignu.
Quessi sò i fatturi chì causanu i casi di legnu muffa, chì hè ciò chì chjamemu fattori esterni, Un'altra pussibilità hè chì in i cuntenituri spurtati, per esempiu, per via di a grande diferenza di temperatura trà u ghjornu è a notte in mare, condensate si formarà è goccia nantu à u casi di lignu.
In generale, sapemu chì u tempu à u mare hè basicamente 1-2 mesi, vale à dì, i casi di legnu sò stati sottumessi à alta temperatura è umidità per 1-2 mesi, chì naturalmente porta opportunità per a ripruduzzione di muffa, Questu hè ciò chì avemu. chjamate a causa esterna di u casu di lignu muffa.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2021