A tavola di legnu hè fatta di log

A tavola di legnu hè fatta di log.U legnu hè un hotbed per l'attache di u moldu.U lignu cuntene ricche fonti nutrizionali per u muffa, ricca in amidu, proteini, fibra di legnu è oliu.
Quessi sò l'alimenti chì piace à u moldu.U legnu stessu hà una certa quantità di umidità è hè un materiale idrofilu.Puderà facilmente assorbe l'umidità in l'aria è aumentà u so propiu cuntenutu di l'acqua, chì hè assai simplice per cultivà u moldu.Eliminazione di muffa: l'agente di rimozione di muffa di lignu cù tecnulugia prufessiunale pò esse usatu per u so trattamentu, cum'è l'invasione rapida di schiuma o spazzola.Tuttavia, u costu di l'agente di rimozione di muffa hè assai altu, è hè assai simplice per u persunale di u funziunamentu attuale è u so ambiente di travagliu, risultatu in danni è a contaminazione ambientale.
Trattamentu termicu: L'equipaggiu speciale è u costu di trattamentu altu ponu riduce u cuntenutu di umidità di u legnu, Ma ùn pò micca trattà cù u prublema fundamentale.
Agente a prova di umidità: a dispensazione di a lista di u containeru (dispensazione di a lista di u containeru) hè comunmente utilizata in u mondu internaziunale per evità l'umidità.Per evitari l'ingressu di l'umidità, u clorur di calciu cù una forte absorzione di umidità pò esse usatu è mette in u cuntinuu.Siconda, prima di imballà, verificate se u cuntinuu hè statu lavatu cù l'acqua, è l'esportazione di pallets di lignu sò stati trattati monotonamente.
1. Requisiti per i cuntenituri: quandu fumigate i casi di legnu d'esportazione, a scatula di camuflage utilizata deve esse sigillata di gas.Verificate s'ellu a scatula di camouflage hè dannata, s'ellu a porta hè deformata, s'ellu a gomma di sigillatura di a porta hè cascata, è s'ellu ci hè una lacuna nantu à u pianu di fondu.
2. Requisiti per u situ di fumigazione: postu chì u fumigante utilizatu per l'esportazione di casi di lignu hè chimica tossica, per assicurà u travagliu di fumigazione sicuru è ordinatu, i cuntenituri di fumigazione deve esse parcheggiatu in u situ di fumigazione passendu l'esame di l'urganizazione di ispezione è quarantena.
3. Requisiti per u prucessu di fumigazione: u trattamentu di fumigazione di casi di legnu d'esportazione hè generalmente chjusu per 48 ore.Per assicurà l'effettu di u trattamentu di fumigazione, l'armadiu ùn deve esse spustatu durante a fumigazione è a sigillatura.
4. Esigenze di dispersione di gas: dopu a fumigazione, a porta di a scatula di legnu d'esportazione deve esse aperta per scaricate u gasu tossicu rimanente per più di 4 ore prima di pudè esse realizatu altre operazioni.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2021